Thursday, August 21, 2008

THERE ARE MORE LOVE IN GOD THAN i CAN EVER UNDERSTAND!!!
heihei taas;)... jällegi on möödunud mõni aeg...ajaga on üldse naljakad lood ...keegi tark ütles et eilse kahetsuse ja homse unistuse vahel on tänane võimalus ja just nii üritan ka mina oma elu elada..elada tänastes verilistes võimalustes mis Jumal mulle andnud on:) siin on mõned olnud päevade "tänased võimalused" ;)
eelmisest neljapäevas on palju palju möödunud...
laupäeval tähistasime emme sünnat...ja ega ma rohkem ei mäletagi mis toimus...pühapäeval mängis liis trummi mis tähendas seda , et ma lihtsalt chillisin koguduses...natuke aega kui ma nüüd täpsemalt meenutan tuleb mul meelde et ei chillinud ma midagi lugu oli hoopis nii, et me olime karmelis vaid osa koosolekust ja siis läksime koos Gunni ja Ardiga Tapale teenima....ma pidin seal tunnistama...Sinna jõudes koputas üks tore ja väsind vene mammike autoaknale ning tahtis grossipoe juurest koju saada, kuna vanad jalad olid üles öelnud...nii siis pistis Gunn ta autosse ja läksimegi teele:) siis hakkas koosolek ma mängisin djembet Gunn sünti ja Ardi kitarri..tegime ülistuslugusi ja siis rääkisin mina....ma rääkisin sellest kui tähtsad on suhted ja kui me palvetame oma lähedaste eest aga aega nendega veeta ei viitsi siis Jumalal on väga raske teha mingisugust tööd nende elude....siis rääkis Gunn veel pikkalt:D..vahepeal tõi ta näite sellest kuidas me saame ise oma probleemid kas panna Jumalale lähemale lükkama ennast või siis kaugemale...ahjaa ta rääkiski positiivsusest ja negatiivsusest!
Esmaspäeval tahtsin hirmsasti ujuma minna enne Maarja sünnat aga sinnani me välja ei jõudnud!...rääkisime veel pikalt juttu maarja emaga:) ...ja liisuga plaanisime euroopa reisi !!!

teiaipäeva sisustasin Liisu sünnipäevasusside viltimisega ...ning siis saime efkaga kokku et rääkida reedesest noortekast!!ja siis otsustasime et läheme öölaulupeole!..ja kuna Liisu tahtis ka tulla ja liisu töhendab viimaselajal ka Kessut(see seepärast, et Liisu ema töötab laeva peal) siis ma läksin Birgiti Kristo ja Caspariga.. ja Efka läks Meeme, Liisu, Kessu´ja Mailaga ..Laululava juures saime kõik kokku!! SEAL OLI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PALJUUUUUU RAHVAST!!!...see oli väga lahedalt emotsionaalne:) laulsime ja hüppasime kaasa..lõpuks tuli aeg mil kell sai üle 12 ja siis sai kätte Liisu sünna siis sai Liisut kallistada ja tantsida ja hüpata... kõige toredamad olid ikka need laulud kus sai kaasa laulda ja tantsida!! ööseks läksime Birgiti tädi koju mind ja Casparit pandi magama alumisele korrusele ühele lahtikäivale diivanile Kristo ja Birgit läksid kolmandale korrusele ...seal oli kokku 4 niiet:D ilus maja oli.. järgmisel hommikul ärkasime kaks elavat kassipoega kaisus!!! sõime jõimeja läksime kinno Wall E-d vaatama...väga armas ja õpetlik multikas oli võibolla ma ootasin isegi midagi rohkemat ...! siis sõitsime koju ja kodus ootas ees paar susse mis tuli ära lõpetada nii ma siis tegingi panin rulluisutopised sisse ja edasi Efka poole filmilõike reedeks välja vaatama ...ja edasi sealt väga unistena ja ämbritäie kollaste kreekidega (alõdšadega) suundusime Rita ja Melli poole... olime lihtsalt koos ja ajasime juttu..
ja siis tuli Neljapäevhommikul käisin Liisuga kooli katusel..ssshshshs siis ostsin endale päeviku täitsin selle täitsa ära...siis käisin Gunni pool ajasime Kalju asju ...ja siis koju õhtal käisin koosolekul ja mängisin trummi Märt Vähi rääkis leivamurdmisest, mis oli imeliselt vabastav kogemus!!:Dma näen nüüd leivamurdmist täieti teises valguses...ja ma usun et ma ei ole ainuke....
Liisul tuli katusel lahe mõtte, et õpetajate pildi peaks tegema seal puu all ja pildistama peaks katuselt:)
eniveis:) järgmise korrani siis jälle!!
take care!!
ps! turn your face to the sun and the shadows will fall behind you

1 comment:

Evelin Põldsaar said...

Oiii - nii armas, ma loodan, et sa ikka täiendad edasi ja jagad sõpradega - sul lahe bloggi nii et jään põnevusega ootama :)
Kalli-kalli ja mõnusat jõulueelset aega!
Nunnu oled!