Monday, August 4, 2008

well...


THERE ARE MORE THAN 6.690.866.052 PEOPLE IN THE WORLD. ABOUT 4.600.000.000 DON´T BELIVE IN GOD.if we don´t go who will??
ma ostan endale vw t1 ning täidan selle muusikaga, võtan kõik oma sõbrad peale ja teen väikse evangeelse road tripi:)
jap ma ei tea ikka veel mida ma oma eluga ette võtan..aga mind lohutab see, et paljud teised ka ei tea ja mind lohutab teadmine, et Jumalal on vägev plaan mu elu jaoks ja ma olen valmis ootama ja kui vaja ka valmis tegutsema, et saada kätte see tõeline plaan...
tegelikult on mul olemas ju elu eesmärk... elada armastuses ja jagada armastust:)ma tean mul ei ole veel hetkel seda päris plaani, et minust saab hambaarst või midagi aga tead see polegi oluline. elame päev korraga ja anname igale päevale põhuse olla parim päev meie elus sest homset ei pruugi ju olla enam vähemalt siin maa peal....:)
üks sõber kinkis mulle lõpetamise puhul kaardi kuhu oli kirjutatud..
WORK WITH WHAT YOU´VE GOT you´d be surprised what you can accomplished..
P.S ma olen õnnelik inimene

No comments: